Dogtrek 28. 8.-29. 9. 2010

Původně naplánovaná trasa měla cca 70 km (první den 40, druhý den 30). Vlakem jsme se dopravili do Benešova, busem do Neveklova. Odtud jsme vyrazili do Stranného, směr Źivohošť, na vyhlídku Blažim, na Nebřich, do Rabyně, dále do Štěchovic, Hradištka a končili jsme v Pikovicích.
Trasa byla hodně náročná, samá převýšení, lezli jsme střídavě do krpálů nahoru, pak zas dolů, všude klouzavé bahno, šutry...navíc do nás od rána až asi do jedné hodiny pršelo...odpoledne se na chvíli počásko vybralo, ale občasným přeháňkám jsme se neubránily...takže samé zastávky, převlékání, přezouvání...
Ubytování byla vcelku síla. Na první pohled pěkná chajda byla plná velkých tlustých chlupatých pavouků, kteří nejenže lezli po zdech, byli ve dřezu, nad kamny, ale asi dvakrát přes noc mi i přelezli po rukou...brrr naspala jsem jen asi 1,5 až 2 hodiny a ráno byla jak zmlácená.
Navíc si Rustík rozřízl pacinku, takže druhý den měl botičku, mě se opět začalo ozývat koleno a navíc rozbolavěl kyčel, a Míša měla bolavé nohy...Tudíž jsme druhý den dojely domů vlakem, jediná Linda, která naštěstí byla zdravá a nebolavá, trasu došla...
Přes to přesevšechno se trek líbil, minimálně psům, kteří byli stále nadšení :D
Zbytek trasy, který jsme druhý den měly dojít ale nedošli, plánujeme vyšlápnout už jen jako jednodenní výlet někdy během září...tak snad počasí dá, a další výlet klapne....

Olympus FE210,X775

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka